Van salaris- tot verlofadministratie, van arbodienst tot vertrouwenspersoon: met HRM-Office beschik je over een professionele externe HRM-backoffice waarbij jouw personeelsadministratie in goede handen is.
De dienstverlening van HRM-Office is als één pakket af te nemen, bestaande uit personeels-, salaris-, verzuimadministratie en casemanagement. Zo heb je met personeelsadministratie geen omkijken meer naar zaken zoals arbeidsovereenkomsten; met de salarisadministratie nemen wij al het werk rondom bijvoorbeeld loonstroken en declaraties uit handen; met ons verzuimadministratie en casemanagement sta je altijd sterk als het gaat om het opbouwen van een verzuimdossier en verzuimbegeleiding.
Onze personeels-, salaris-, verzuimadministratie en casemanagement is als één voordelig pakket af te nemen. Voor onze tarieven verwijzen wij u door naar ons Tarievenoverzicht.
Tel de huidige kosten voor arbodienst, casemanagement, opstellen overeenkomsten, salarisverwerking en andere dienstverlening eens bij elkaar op. Vergelijk ze met onze tarieven én dienstverlening. Conclusie: voor een voordelig bedrag heb je jouw personeelsadministratie helemaal op orde, zonder dat het je tijd en energie kost.
Eén van de specialisten van HRM-Office wordt het aanspreekpunt voor de werkzaamheden die je bij ons uitbesteedt. In de opstartfase hebben we regelmatig overleg om alles goed in te regelen. Daarna is het een kwestie van controleren, bijsturen en signaleren. Uiteraard staat je aanspreekpunt altijd voor je klaar bij vragen.
Dat kan. Je kunt op elk moment van de dag gebruikmaken van ons online portaal of onze app. Hier staan alle gegevens online voor je op een rijtje.
Deze werkzaamheden vallen weliswaar niet binnen de bundels die wij bieden. We hebben wel specialisten in huis die je hierbij verder kunnen helpen. HRM-Office is namelijk partner van HRM-Friesland: we beschikken hiermee over uitgebreide kennis van HR-zaken en personeelsbeleid.