Personeelsadministratie uitbesteden?

De arbeidsovereenkomst en het personeelsdossier vormen de pijlers van je personeelszaken. Met HRM-Office heb je deze tot in de puntjes geregeld. We zorgen ervoor dat alle gegevens compleet zijn en we houden veranderingen in wet- en regelgeving en cao’s bij.

De personeelsadministratie geregeld met een eerstelijns helpdesk

Wij stellen overeenkomsten voor je op conform de nieuwste richtlijnen. Hiermee voorkom je fouten en sta je juridisch altijd sterk. Ook zijn we jouw eerstelijns helpdesk voor vragen zonder dat de ‘urenmeter’ direct gaat lopen.

HRM-Office, jouw baken voor:

  • Opstellen overeenkomsten
  • Opbouw en bewaren personeelsdossier
  • Aan- en opzegtermijnen
  • Volgen van juridische en cao wijzigingen
  • Eerstelijns helpdesk

24/7 Online inzicht

Welke tijdelijke contracten lopen per wanneer af? Wanneer moet je werknemers een vast contract aanbieden? Hoe zit het met het verzuim van een werknemer? Log in op ons online portaal of de app voor 24/7 in- én overzicht.

De voordelen van personeelsadministratie uitbesteden:

  • Je bespaart tijd
  • Jouw administratie beter georganiseerd
  • Veel minder kans op fouten door onwetendheid, je hulplijn is HRM-Office
  • Je personeelszaken lopen in de pas met actuele wet- en regelgeving
  • 24/7 in- en overzicht: online en via app

Wat kost uitbesteden?

Ons personeels-, salaris én verzuimadministratie is als één voordelig pakket af te nemen. Voor onze tarieven verwijzen wij u door naar ons Tarievenoverzicht.

Kies jij voor personeelsdossiers die altijd up-to-date en juridisch waterdicht zijn?

Neem dan contact op met HRM-Office voor een vrijblijvende inventarisatie

Neem contact op