Een medewerker valt uit en dan maar afwachten hoelang het gaat duren. Je moest eens weten hoeveel geld je kunt besparen wanneer je direct actie onderneemt.
HRM-Office zorgt hiervoor. We houden niet alleen de verzuimadministratie bij, we begeleiden je van A tot Z in het proces met de zieke werknemer. Uiteraard helpen we je om op tijd de juiste stappen te ondernemen o.a. door te signaleren op de richtlijnen van de Wet Verbetering Poortwachter.
Als werkgever heb je een grote verantwoordelijkheid als het gaat om verzuimzaken. Dit gaat van het invullen van de juiste documenten, het bijhouden van verzuimdagen tot en met het opstellen van een dossier en een plan van aanpak. HRM-Office neemt je dit werk uit handen en zorgt ervoor dat je voldoet aan wet- en regelgeving. Hiermee voorkom je langere loondoorbetaling of sancties van het UWV.
Via ons online portaal kun je alle verzuimgegevens online en via een app inzien. Dit biedt je 24/7 in- en overzicht.
We handelen ziek- en betermeldingen per mail of via de app af. Maar zodra een verzuimtraject langduriger of complexer wordt, zijn persoonlijke gesprekken ook onderdeel van ons werk. De begeleiding van een zieke werknemer doen we met persoonlijke aandacht en intensiteit.
Soms is het noodzakelijk om een bedrijfsarts of een arbeidsdeskundige in te schakelen. HRM-Office organiseert deze interventies. Hiervoor maken we gebruik van ervaren en gecertificeerde partners die snel inzetbaar zijn. Deze kosten zijn niet inbegrepen in het pakket en worden doorberekend op basis van een uurtarief.
Onze personeels-, salaris-, verzuimadministratie en casemanagement is als één voordelig pakket af te nemen. Voor onze tarieven verwijzen wij u door naar ons Tarievenoverzicht.
Neem contact op met HRM-Office voor een inventarisatie.